קריינות לסרטוני תדמית

מהם סרטוני תדמית?

סרטוני תדמית הם בדרך כלל סרטונים קצרים בני כמה דקות  ותפקידם הוא לשווק את החברה או המוצר שהם מציגים.
ישנם סוגים שונים של סרטונים, בהתאם לנושא ולאופי של החברה העומדת מאחוריהם.
מה שמשותף לכולם הוא הקריינות המלווה אותם.
אפשר להכין סרטוני תדמית בדרכים שונות ובסגנונות שונים.
ישנם סרטים שבהם רואים את בעל החברה או עובדיו מסבירים על המוצרים או השרותים שלהם,
וישנם סרטים שבהם רואים רק את המוצרים  עצמם.
למעשה, סרטון תדמית הוא פרסומת טלוויזיה שהתארכה לכמה דקות. ובזכות ההארכה הזו אפשר למסור עוד מידע ולדייק יותר את התדמית שרוצים ליצור.

את הסרטון אפשר להעלות לאתר האינטרנט של החברה , דף הפייסבוק , ליוטיוב ובמקרים מסויימים  ,כמו בבתי מלון ,לתצוגה על מסך בכניסה לעסק.

אפשר גם להכין סרטון לקראת יריד מכירות ולתת לסרטון לתמוך בהצגת החברה, כמו למשל ירידים של מכירות בתים שבהם מציגים את פרוייקט הבניה . ראו כאן:


סרטון תדמית לא חייב להיות רציני וכבד. צפו בסרטון הבא ותראו איך המסר עובר בקלות וביעילות:

סרטון תדמית הוא הפנים של החברה ולכן חשוב לפנות לחברת הפקה מקצועית ולהשתמש בשירותיהם של קריינים מקצועיים.אל תתפשרו על הטוב ביותר כי סרטון כזה יכול לרומם או להפיל את תדמית החברה בשלוש דקות.
בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם תגובה על המאמר? רוצים לשאול שאלה? אם כן-זהו המקום לעשות זאת.