צליל המתנה עסקי

 מדוע כדאי להתקין צליל עסקי?

היום לכל עסק קטן או גדול יש כבר צליל המתנה עסקי בטלפונים הניידים. צליל ההמתנה מקבל את פני המתקשרים ,
ולמעשה מחליף את המענה של המרכזיה במקרים שבהם אין כזו.
הצליל מורכב מקריינות ומוסיקת רקע.
בתהליך ההכנה של הצליל אני תמיד מתחילה עם הנוסח ושומעת מבעל העסק על החברה שלו, על השרותים שהוא נותן, ותמיד מחפשת להבין מה מייחד אותו משאר המתחרים בשוק .
המלל של צליל ההמתנה אמור לספר ללקוח לאן הוא הגיע בצורה שיווקית-פרסומית וגם להנעים את זמנו עד לקבלת מענה.
מוסיקת הרקע צריכה כמובן להתאים לסוג העסק וללוות את הקריינות.


הערך המוסף שנותן צליל ההמתנה הוא בפרסום ללקוחות פוטנציאליים.
כיוון שהמכשיר הנייד משמש גם כטלפון פרטי במקרים רבים, חלק מהשיחות המתקבלות לא קשורות לעסק ,
וכאן יש הזדמנות לספר לכל מי שמתקשר לאן הוא הגיע.
למשל, יש לי לקוחה שהיא מעצבת גרפית. יום אחד התקשרה אליה מזכירת בית הספר של הבן שלה ובזכות צליל ההמתנה שמעה על העיצוב הגרפי  וכתוצאה מזה חיברה את הלקוחה שלי עם מתנ'ס אזורי שבדיוק חיפש גרפיקאית לפלאיירים שהפיקו. והדוגמאות הן רבות.
לכן, לא כדאי לוותר על צליל עסקי מכובד בטלפון שבעצם משמש כמו שלט של חנות העסק שלכם.
השקיעו בקריינות טובה ומוסיקה איכותית ותרוויחו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם תגובה על המאמר? רוצים לשאול שאלה? אם כן-זהו המקום לעשות זאת.