קריינות למרכזיות

מחוויותי כקריינית


לפני החוויות...אולי כדאי בכלל לספר ולתאר מהי קריינות למרכזיות ומהו מקומה בתוך שפע סוגי הקריינות הקיימים כיום בשוק.
קריינות למרכזיות היא אחד מסוגי הקריינות החשובים ביותר משום שהיא מושמעת כאשר מתקשר לקוח פוטנציאלי לבית העסק וזה הדבר הראשון שבו הוא נתקל.
הדבר משול לשלט של חנות שאותו רואה הלקוח עוד בטרם נכנס אל החנות.
מיותר לציין ששלט מוזנח, קרוע או מלוכלך יוריד את הסיכוי שאותו לקוח פוטנציאלי יכנס ואף אם יכנס -בוודאי יצפה למחירים נמוכים או שרות גרוע.
לכן, במיוחד לקריינות למרכזיה חשוב מאוד להיעזר בשרותיהם של קריינים מהשורה הראשונה אשר קולם ייצג למעשה את בית העסק.


יש כאלה שממשילים את הקריינות לא לשלט החנות אלא לכניסה למשרד, להתרשמות מהקבלה, העיצוב מסביב, לבוש המזכירה וכ'ו.
כך או כך הכוונה היא אחת-ליצור רושם ראשוני מקצועי שמתאים לתדמית של בית העסק , ולשרותים שהוא נותן או המוצרים שהוא מוכר .
יש בתי עסק שירצו קריינות רצינית ודידקטית , כמו משרדי עורכי דין או בתי חולים ויש בתי עסק שירצו קריינות אישית ונעימה כמו בית העסק של לבנת פורן שיצא לי לעשות עבורו את הקריינות, או כמו חברות הפקה לארועים שרוצות לשדר אוירה של חג וכיף ולכן ירצו קריינות שמחה יותר ומוסיקה מתאימה.
ואם בענייני מוסיקה עסקינן-זהו נושא חשוב מאוד משום שמוסיקה מוסיפה ערך של עומק ואיכות לקריינות ולכן חשוב מאוד שהמוזיקה תתאים לסוג העסק ולקריינות וגם שהיא תהיה חוקית.
תמיד חשוב לברר אם שולמו דמי זכויות יוצרים על המוזיקה שמלווה את הקריינות ולוודא זאת.
כאן תוכלו להאזין למבחר מכבודות הקריינות שעשיתי למותגים מוכרים בארץ:

חשוב לציין שעלויות קריינות למרכזיה הן לא גבוהות ומסתכמות במחיר חד פעמי של כמה מאות שקלים. בהחלט שווה את התמורה שנשארת עם בית העסק לשנים ארוכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם תגובה על המאמר? רוצים לשאול שאלה? אם כן-זהו המקום לעשות זאת.