פאנטון עסקי לנייד

פאנטון עסקי

לצליל ההמתנה העסקי ישנם  שמות רבים. אחד מהם הוא פאנטון  עסקי.
הכוונה היא לצליל ההמתנה שאותו שומעים המתקשרים אל הטלפון הנייד שלכם, בעלי העסקים.
זמן ההמתנה הוא זמן מצוין לספר למתקשרים על העסק שלכם ולקבל את פניהם בצורה מקצועית ממש כשם שלקוחות מתקשרים למרכזיה הנמצאת במשרד.
לבעלי עסקים קטנים רבים אין משרד עם מרכזיה והם מקבלים את כל השיחות היישר אל הטלפון הנייד שלהם.
כאן נכנס לפעולה הפאנטון העסקי .

בעצם לפאנטון יש שתי מטרות: 



1.ליצור רושם מקצועי ועסקי בזמן ההמתנה
2. לספר למתקשרים מזדמנים על העסק שלכם.

נתחיל מהמטרה הראשונה:
כאשר לקוח מתקשר אליכם הוא נכנס וירטואלית למשרד שלכם, אלא שכאן אין לכם משרד נקי ומזכירות יצוגיות בדלפק הקבלה. מה שיש לכם זה הפאנטון העסקי.
הוא מקבל את פני המתקשר ומציג בפניו את העסק.
לכן חשוב שהפאנטון ייצג נאמנה את רוח העסק שלכם ויהיה משולב גם במוסיקה מתאימה.
המטרה השניה היא לתפוס את אוזנם של מתקשרים  מזדמנים.
הכוונה היא לכל אותן שיחות שלא קשורות לעסק, כמו למשל אדם שמתקשר אליכם כי אתם מוכרים את הרכב שלכם או המזכירה מבית הספר של הילדים.
לכל עסק יש רצון לגדול ולפרסם את עצמו כמה שיותר, וכאן יש לנו הזדמנות לחשוף את העסק בפני כל אחד המתקשר גם בעניינים אחרים.
לעיתים קרובות שיחה עסקית הינה לא מתאימה בסוג כזה של שיחות נכנסות, ובזכות הפאנטון העסקי  אין צורך לפתוח בשיחה, היא מתחילה מעצמה ברגע ששומעים אותו.
הסיפור האחרון שהיה לי בהקשר הזה שייך למעצבת גרפית שהכנתי לה צליל עסקי ויום אחד אכן התקשרה המזכירה של בית הספר ושמעה את הפאנטון.
בעקבות זאת נפתחה שיחה על מקצועה של הלקוחה שלי והמזכירה הפנתה אותה למתנ'ס הסמוך שבו בדיוק חיפשו מעצבת גרפית לעלון שלהם.
באתר שלי תוכלו לשמוע דוגמאות רבות של פאנטונים עסקיים שהכנתי ללקוחות השונים שלי .


האזנה נעימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם תגובה על המאמר? רוצים לשאול שאלה? אם כן-זהו המקום לעשות זאת.